Fifty

Sitter Och Kollar på En serie som heter White Collar.
efter att ha googlat runt lite på Matt Boomer så får jag veta att han är den som skulle kunna spela Rollen som Mr, Christian Grey.
Japp jag e kär. Fy Fan va han e snygg.. Synd han är Gay bara :(

Såg ju då även andra som är med i fighten om vem som får spela Mr, Grey. där bland annat
Ian Somerhalder.
Alexander Skarsgård
Ryan Gosling
Chris Hemsworth.

Det är Några riktigt HETA namn måste jag ju få säga..
Men en sak som slog mig när jag kollar på White Collar är hur mycket Matt påminner mig om Ian.. Dem e ju sjukt lika. Spelar liknande roller. Lite sådär sexy and i know it, lite kaxig sådär med en smutta sarkasm.. mmmmumma Loving It..

Förslagen till Ana Steel Imponerar mig dock inte alls..
Krysten Ritter
Felicity Jones
Alexis Bledel.

Tyvärr Ingen som jag känner kommer funka :( Verkar dock som om Alexis har bäst chans där..
Som sagt Inte Imponerad..'

 

 

Kanske inte så Lika på denna bilden men det kan väl inte bara vara jag som ser likheten ???

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0