2013

Ja som man brukar säga. Nytt åt nya tag :D
 
Hoppas alla har haft en Mysig jul och en (ett??) Grym(t?) Nyår. Vem bryr sig om grammatik.
Jag har iaf haft det grymt mysigt...
 
Känner att idag har energin kommit tillbaka efter alla storhelger och vad gör man nu då?.
Fortfarande inget jobb, Rummet e i stortsätt klart.. jo man tar hand om sin Kropp.
Tänkte Starta en ny (entill) blogg som kommer bli som min Tränings-hälso dagbok så jag kan gå tillbaka när motivationen släpper o se vad jag faktiskt har åstakommit. 
Nu vet jag att folk antagligen kommer reagera. Men Börjar med pulver från o med idag och ca 3 veckor frammåt. Jusst bara för att få en Kickstart. tror det e det jag behöver för att få lite motivation.. I'll be back med den nya bloggnamnet när jag kommit på något fyndigt ;)
Så om du vill följa mig i min kamp och hjälpa o peppa o stötta mig så kom in där o Skriv en Kommentar då o då ;)
 
Love to ya'll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0