What to do ? ? ?

Är llite förvirrad över mig själv just nu.
Ser inte längre detta som en blogg som folk faktiskt läser utan ett sätt att helt enkelt få skriva av mig och få lite perspektiv på saker och ting.. Därför kan mina inlägg ibland bli lite luddiga... 
 
Är som sagt lite förvirrad. 
Det är så svårt när man vill göra en sak som man egentligen inte vill.. Som sagt Förvirrande.
När andra råder en till att inte göra det.. Men man vill.. Fast man kanske inte borde.
Fjärillarna i magen säger sin åsikt medan huvuder säger en annan.
hur ska detta funka ?
Hur ska detta egentligen gå till?
Finns det någon chans . .  eller lurar jag mig själv.
Känner jag så här eller är det helt enkelt känsolrna i sig jag känner för..
 
Som sagt .. Luddigt.. Och förvirrande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0