Projekt : ORDNA RUMMET

Ska försöka göra denna bloggen lite mer positiv. Det e faktiskt inte så jäkla kul o läsa massa gnäll, Det e ju bara det att det e ju just då man kommer på att man faktiskt har en blogg. När man känner sig nere och behöver skriva av sig.
 
Denna helgen blir la sådär skoj.. Jobba Lördag-Måndag. Men ikväll hoppas vi iaf på skojj :) Hem till L och dricka lite vin o mysa och kanske en utgång efteråt :) Hoppas på att få nån tid med A i helgen också.. Jobbar ant så troligen inte..
Ja jag e väl lite förälskad kanske..Det e inte så kul som det låter.. Det e bara jobbigt. Pirr i magen, medveten om vad enda sak man gör, kommer göra och nånsin har gjort med sitt liv :P Det värsta e ändå att inte riktigt veta vad som kommer hända.. och om det e ömsesidigt..
ääääh Skit samma Ska försöka va positiv nu och hoppas på det bästa.
 
Jusste har börja projekt göra irodning på rummet också ;) Har börjat med att rensa och tömma garderoben. Shit. 7 sopsäckar tror jag att jag har fått ihop med skit. Byrån är också rensad, och härnäst kommer rensa under sängen, tömma databordet (som jag förövrigt använder som sminkbord då jag jag inte har nån stationär dator längre) tömma (och slänga??) bokhyllan. Och möblera om. Ska slänga Garderoben och köpa nytt.
 
Det blir nog bra till slut.. men just nu ser det ut som ett bombnedslag i rummet då allt som man inte grejjar med just nu hamnar i mitten av rummet. Haha man hittar när man städar också :)
Som sagt ett mindre  bombnedslag.
 
 
hittade Min kameraladdare som jag inte har haft på över ett år :) UNDERBART att kunna ta bilder igen, (förutom i mobilen som blir sådär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0