Trött men glad ändå

Sitter nu.på.jobbet och jobbar för omväxlings skull dag. Det e sjukt tråkigt. Men är fortfarande kav i gårdagskvällen så jag orkar nog ta mig igenom detta ändå.
Spenderade gårddagskvällen hemma hos alexandra med henne, jessica och några galna albaner. Stämningen under kvällen gick.lite upp och ner. Men.mest så skrattade jag nästan hela kvällen. Hade ont i magen. Var tänkt att jag skulle åkt hem vid 11-tiden. Men lyckades bli övertalad till att va kvar längre. Slutade med att jag sov där. Kom väl isäng vd 2 tideb. Sen bara o gå upp kl sex för att åka till jobbet. Så ja... Jag är rätt trött idag. Vart på vad att somna flera gånger.

Så hör sitter jag nu o har skit tråkigt.. Men men om 10 min har halva mitt arbetspass gått och då har jag bara hälften kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0