Otränad.com

O herre gud..  ord kan inte beskriva hur otränad jag e...
fick en mindra panikattack då allt helt plötsligt under intervall träningen blev helt suddigt..
Sen fick jag inte luft (ansträgningsastma eller bara otroligt otränad??)
Men nu sitter jag iaf här hemma och är glad och stolt över mig själv att jag iaf har dragit min stora r*v till Gymmet.
 
Ska tillbaka imon bitti. Ååh vad jag längar (hhm!!)
 
Nä men helt ärligt så det jävligt gött att få ta tag i sitt liv och sin hälsa igen. och denna gången ska jag försöka att inte ge upp.. Även om jag tröttnar så kan man iaf gå oträna nån gång då o då, utan att lägga ner helt och börja äta skit.
 
Det e faktiskt maten jag ser fram emot mest med att ändra.
nyttigare, regelbundnare (mer regelbunden?) och fräshare ( ja sallad e lite fräshare än en BigMac).
 
Border kanske marknadsföra bloggen mer så att jag får mer press på mig.. hjälper kanske inte så mycket med mina två läsare :P
 
Mål För Resten av året:
 
Börjar äta nyttigt och träna
-12kg till 8 november (-20kg till 1 Februari)
Hitta ett nytt / Till jobb.
Börja på allvar att söka lägenhet (när jag har ordnat med jobb)(flytta nästa år)
ordna upp min ekonomi, som just nu e Kaotisk.
 
 
Det ska väl inte bli så svårt =/
 
PEPP PEPP PEPP..
VI KAN. Yes WE CAN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0