Full?

Neeej då.. inte alls.. bara väldigt trött..
har som sagt inte sovit något inatt. Och kunde heller inte somna på dagen..
Så här sitter jag nu o är nog tröttare än jag någonsin har varit..
Men Hockeyn va Grymt kul.. Jag o mamma hade skit kul, o hejja, o gapa O grejjer..
 
men nu sitter jag här hemma och har en liten down..
Sitter här och saknar een viss person som visst har fått för sig att börja visa Noll intresse.
Den dagen någon förstår sig på killar, kan jag väl få en instruktionsbok.
Börjar ju precis bli riktigt förälskad, och då får man noll respons, Fast det va precis det man fick när man inte riktigt va säker.
men men. Livet är inte lätt alltid..
 
Nu ska jag kolla lite tv sen försöka sova.. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0