Fan va kul :)

det roliga nu när man halr kollat runt lite på dem nya inställningarna på blogg.se så hittar man massa nytt skoj.
en sak jag hittade i sommras var REMBY. Dte e den jag har användt tidigare för o göra fina bildcollage.
 
Nu såg jag också precis att man kan lägga upp sina instagram bilder på bloggen.
Faan asså Instagram blir bara större och större asså =)
Jag som inte är någon bra fotograf över huvudtaget tycker att dte e skit kul med instagram,
Jo visst får väl nån bra bild då o då :) men inte alls så som man vill.
 
Kul med instagram inställningarna att man kan få en bild att se helt annorlunda ut :) 
 
Här Kommer lite Instagrambilder jag har lagt upp =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0