på väg till jobbet.

Är nu på väg till jobbet.
känns inte så kul helt ärligt.

Träningen och ätandet har gått bra. har inte ätit godis, mycket fett ellee kolhydrater sen i onsdags faktiskt. Ingwt gym igår el idag, men tränade lite på jobbet igår oxh ska nog göra det ikväll med när jag är ensam sen. Har ju alla förutsättningar till att göra det så.

Det finns ju hur mycket videos som helst på youtube som handlar om träning. det e skit bra. vissa är för hela kroppen, andra är för specifika delar såsom mage,ben eller höfter osv. har kört höfter nu varannan dag då det e en del av kroppen jag görna vill ha lite mer styrka och uthållighet i då jag ofta får kramp där.

näem så det går väl bra. om ja kommer att lyckas gå ner 12 kg till 9e november vet jag faktiskt inte. tror helt ärligt inte det men jag hoppas verkligen på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0