Lördag..

Jusst nu känns helger lite smått överskattade när man inte riktigt har några planer.
Just nu när jag e inne i min nyttighetsperiod så dricker jag inte längre. Det har gått bra hittills.
har vart lite sugen på Vin då o då. men tror det e mest grejjen att man inte ska göra det som gör att man vill ha det mer.. Det e ju så med oss människor- vi vill ha dte vi inte kan få. eller hur :D
 
Nu är jag iaf hemma o tar dte lugnt.. käkar min "lilla" Kesella blandad med fun light då jag tycker att det naturellt e otroligt .... Äckligt om man får uttrycka sig så.
 
Väntar på att min lille prins ska komma hit. Ska vara barnvakt även denna Lördag. Ska man ändå inte göra nåt så e det väl lika bra o göra nåt lite kul iaf :D
 
Lite Lördags fin iaf :)
 
 
Min "lilla" Kesella.. Och nej jag äter inte allt på en gång.. men va bara lite kvar o orka göra onödig disk XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0