LCHF ?

Efter att efter nästan två veckors förändrad kost och träning (kunde dock ha tränat mer) ställa sig på vågen och den har knappt förändrats, så blir man rätt besviken.
 
Men jag tänker inte ge upp för det. Absolut inte :)
Ist byter vi bana lite.
 
Tänkte nu försöka mig på Lchf ett tag och se om det kanske passar mig bättre..
Att äta lchf och kominera det med träning kommer nog bli gör bra.
 
Tyvärr så är mitt gymkort spärrat just nu så kan inte träna när gymmet inte är bemannat, eller när jag tränar med J. 
 
Så får jag köra hemma träning ist :)
 
Fruskost nu (sent jag vte. Kom upp för 30 min sen)
Vänta nån timme sen ta en promenix i ett tag o sen hem o köra lite situps el nåt :)
 
På Menyn Jusst nu. Stekt ägg och bacon :) Låter väl inte så dumt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0