hard work work

Eller inte.. Har ju typ världens löljligaste jobb.. Inte löjligt för att det e ett onödigt yrke utan snarare för att jag gör så löjligt lite,, Jag borstar tänder. ger mat. Kollar serier. Gör lite gympa kollar nån film. Vänder. kollar en serie. eller sover til kl 5 ger mat somnar om. tar bort mat softa till halv 8 o Jaaa ungefär sådär ser ett atbetspass ut för mig Är inte alls otacksam eller så. men det finns ingen stimulans här. Man blir Otroligt lat. Jag vet med mig själv att jag ofta kan va lat. men det här tar det fan priset. Man utvecklas inte.. Snarare tvärto.. Känns som om jag e mer korkad nu efter det här. Behöver något nytt.. Appropå Nytt ;D så fick jag en ny telefon hemskickad till mig idag :) En HTC One V. tror inte jag hade köpt en HTC annars. Men härrom dagen ringde tele 2 till mig och frågade om jag ville förlänga mitt abbonemang.. vilket jag ändå hade tänkt göra.. så fick jag en telefon på köpet. har grejjat lite med den idag.. Det e lite annorlunda men jag lär mig nog snart :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0