Dip Dye

Är så otroligt sugen på att göra något nytt med mitt hår.
Och en grej som jag har fått på hjärnan är Dip Dye. Jag tycker det e så otroligt snyggt.
Första gången tanken mig var när jag såg Demi Lovato i X-factor Coh tyckte det va såå snyggt på henne.

Tänkte i så fall göra i nån lila nyans. Inte jätte stark utan nästan lite smutslila. E super sugen.. Funderar på att åka o köpa förg efter jobbet imon och gå hem och experimentera.. Vad är dte värsta som kan hända ??

Jo att håret lossnar visserligen.. Men jag har så mycket över ändå :D

 

Funderar isf på om man ska skita i att bleka det innan så det inte blir så starkt.. Och blir det för ofärgat så kan man ju bleka det till nästa gång..

 

BTW så e mitt hår lite knasigt jusst nu för försökte färga det ljusbrunt/mörkblont i veckan, och mina toppar var lite för ljus så nu har dem en svag nyans av grå/grönt.... Inte så snyggt.. Vi gör om dem till Lila :D ist

 

Lite Olika Folk med Dip Dyes

Demi Lovato

 

Kenza 

 

Nikki Minaj (ganska extrema Dip Dye)

 

Miley Cyrus i en lite Mer diskret Dip dye där håret går från en mörk nyans i rötterna och sen blir ljusare längre ner

 

 

Blev Man ännu mer sugen nu eller XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0