att detta fortfarande sker.??

jag har kanske varit blind och naiv när jag trodde att vi i detta avlånga landet Sverige hade kommit långt gällande diskriminering och fördommar.. sen går man förbi en sån här löpsedel.. detta är löpsedeln från igår. Ska man fortfarande i dagens läge behöva vara utsatt och utstött för att man är homosexuell. jag tycker iaf inte det. Sånt här borde inte ske i Sverige året 2012. detta är en av anledningarna till att jag tar ett eller två bort från kyrkan och religion. alla slå få vara sig själva, homo, bi, hetro allt. självklart har vi alla fördommar, även jag, jag är ingen ängeln. men det är när man gör en handling av sina fördommar dom det går fel.. Bara jag som tycker denna händelsen är helt absurd ??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0