Sexig Fast inte snygg ... Egentligen !?!

Satt o Kollade runt lite på bilder o sådär på nätet och kom o tänka på killar man sett och träffat, som egentligen inte e sådär snygga egentligen. Men ändå har nåt som gör han Jääkligt snygg.
Tänk va mycket en bra personlighet och lite charm (okej kanske mycket ;( ) Kan göra !?!.
 
Exempel.
Tyckte i början inte att Joel Kinnaman va sådär jäkla snygg i johan falk. Första gången jag såg honom spelade har Lite småäsklig pundare på BackaTeatern och nästan backa undan från honom.
Men Ju mer man lärde känna karaktären Frank ju snyggare blev Joel. 
Frank har nån charm som jag att man smälter när man ser honom. Och för mig har dte även smittats av på Joel. Nu kan jag inte se han alls nästan utan att jag smälter lite :)
 
Hade fler Exempel för en stund sen men nån har suddat ut dem ur mitt minne ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag skojjar inte när jag säger att jag skulle kunna hålla på hela Natte men det får räcka för nu :)
 
 
Detta inlägg kan också vara en indirekt påverkan av för många dejter med Mr.Grey. Jag Behöver en Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0