Måndagsångest ! !

Jo jag vet att det är tisdag idag men
Sitter och kollar runt på FB och ser massa Par som skriver om hur mkt dem älskar varandra och kommer på mig själv med att längta efter kärlek.
Riktig kärlek, sån som man blir helt galen av. När man varken vet in eller ut om sig själv. En ömsesidig kärlek där man är centum i varandras Liv.

Kommer också på mig själv med att tänka på Gammal kärlek. Riktigt och låtsas.
Hur kommer det sig egentligen att när man tänker tillbaks så ser man bara det bra.? man börjar längta tillbaka fast man egentligen vet att det fann en anlednin till att det blev som det blev ?.. När bussen gr snart o jag är inte klar. MÅndagsÅngest !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0