GREY ?

Sitter kvar på jobbet idag, Fick jobba över lite.
 
Är sjukt trött idag. Vet inte vad jag ska skriva men det känns som om att jag borde. Inte för att jag känner mig tvingad att göra det men som om att det på något sätt är viktigt. En känsla bara.
Eller så e det bara min trötthet som gör min hjärna lite Luddig. Jaja.
 
Längtar till Helgeb. Mys hos Moster och Småkusinerna. Lite vin mys och annat skooj  :)
 
Farsdags middag hos mormor och morfar på söndag. det kan väl bli mysigt det med..
 
Är nu på Bok två i Shades of grey serien. Pga mitt otroligt låga tålamod så laddade jag ner den på PDF och la in den i telefonken. Varför har jag inte tänkt på det tidigare ? Har ju Adobe Reader i Mobilen. Detta kommer att spara plats i väskan på väg till jobbet :D Och så e det ingen som ser vad man läser. så man slipper dem här konstiga blickarna man fick när man Läste Greys på bussen.. Visste faktiskt inte att den va så stor i Sverige. har läst om att den e sjukt stor i USA och för en gångs skulle så hänger lilla landet lagom med. :)
 
Nänu Mina två-Ibland 3 Läsare. nu ska jag åka hem och sova. Är Galet trött
 
PS: Hade vart skoj med nån kommentar då o då ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Då får du väl en kommentar dårå gullis :)
Visst är Grey böckerna fantastiskt bra?!? :D

Svar: Jo O jag har ju -som du säkert vet- Väldigt lätt för att bli Våldigt besatt av olika saker.. Speciellt böcker. så till sommaren har jag väl läst om dem 3 ggr eller nåt ;)
Emelie

2012-11-08 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0