Sovdags

Jupp egentligen borde jag ta min stora röv och gå o lägga mig..
men Fick lite o tänka på nusåhär kl 10 på en fredags kväll..

Imorgon är ju då tanken att vi ska ut och fira min födelsedag o bara ha jävligt roligt..
Men jag vte inte längre om jag känner för det (tror mig jag kommer ju göra det ändå) Men det känns fan inte värt när folk ska Banga ...
Vissa ska inte dricka, Vissa ska jobba dagen efter och går hem tidigt, andra har bestämt med andra senare på kvällen, och vissa kommer faktiskt inte alls..
Blir bara så jävlar besviken på folk som inte kan offra sig och anstränga sig lite för min skull.
Jag har ju ansträngt mig så mycket för eran såå.
Jag har Gått o firat kompisar efter att ha jobbat i 24 tim...
Jag har lånat pengar av folk om jag inte har råd....
Jag Har Kämpat och bett och bönat om att få ledigt...
Jag har inte längre nån lust..
Är inte ens arg längre orkar inte vara arg.. Är bara Fett besviken på folk. . . .
Men Fuck det egentligen.. Jag ska iaf ha jävligt kul med dem sanna vänenrna som stannar och firar mig hela Dagen och hela Natten....
Fuck dem andra.. Men tro mig. Jag MINNS....
Detta glöms inte...... TRUST MY WORDS ! ! ! !

( Och jag detta blev ett bittert inlägg men behövde skriva av mig lite )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0