TRÖTT

japp hemma nu äntligen =)

Ledig nu till på måndag vilket verkligen ska bli skönt efter 5 dagar på jobbet.. Länge sen jag va såhär trött.
Försov mig till o med på jobbet idag... INTE BRA.. Men dte va helt lugnt ändå =)

Nu är jag Hemma o Kollar på ellen med mamma.
ska försöka sova men dte har gått sådär hittills....
Träna va tanken idag men vi får se hur dte blir med den delen.. e så trött så vet inte ens om jag kommer orka ta mid it.. än mindre faktiskt prestera något när jag väl är där =P

Imorgon blir det till att sova tills jag vaknar av mig själv.... Ingen jäääääääävel ska fan få komma o väcka mig imon.. ska låsa in mig... eller ah ska ju tvätta vid 4 men tills dess har jag nog vaknat.. i Hope..
Om jag inte lyckas sova något nu på dan så lär jag väl stendäcka sen innan kl 9 ikväll.............

Planerar Utgång med Jobbet den 26e =) Gud va jag längtar :D Det e så roligt o gå ut med dessa människor..
Än så Länge e det Jag Elin , Ricky o nån räkan... Försöker få Åsa o Johanna till att få ledigt... o så kanske Tobias...Hoppas på fler men man vet ju aldrig =(  Hoppas på en kul kväll =)
Jag behöver komma ut o ha lite skoj tkr jag allt :D

Nä nu blir det sova en stund sen se om man faktiskt orkar ta sig bort till gymmet idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0