feel too much but nothing at all

jaa hur ska man formulera detta utan att allt bara lir knas..

Har vart hemma hela dagen idag bestämde mig till slut för att faktiskt skit i träningen o bara va hemma....

Tankarna har snurrat i huvudet hela dagen..
Fjärillar i magen utav en orsak jag inte vet. . .
Hur lyckas man få fjärillar i magen utan att ens veta varför undrar ju jag =S Det är för mig helt obegripligt men så är läget iaf...

Känns som jag har miljoner känslor inom mig just nu men som jag samtidigt inte känner något alls...
Hur funkar dte då?.
Jag vet inte, jag har väl fått nån av mina psykbryt igen.. Är nog för trött
har ju inte lyckats somna idag... Va på väg så kom mamma hem o då va det kööööööört....

Livet är en knepig sak... Problem kommer problem går.... känns som det kommer fler än vad som försvinner dock..
nä käka mat strax sen bara ligga i soffan o ta dte lugnt.. ett gott bad sen kanske... who knows =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0