DO NOT WATCH

Så har ytterligaer en dag passerat..
Väldigt produktiv idag måste jag få säga..

upp kl 7 i morse för att gå till tandläkaren..inte så skoj om jag ska va ärlig.. hade ett hål... skooooooojj..
Sen drog jag direkt till gymmet körde lite ben.. kul när man knappt kan gå hem sen XD.....

Sen hem o städa Lite (trååkigt) o sne kom Elin o så va vi ute med hanna en stund sen har vi bara haft en mysdag =)

Kollade på filmen DRIVE.... man har ju hört så mycket bra om den... den e så bra hit o den e så bra dit..
filmen va ASDÅLIG... OMG! ! ! ! ! väntade typ hela filmen på att dte faktiskt skulle hända något.. sen när man faktiskt förstod att dte lär dte inte göra s¨väntade man bara på att skiten skulle ta slut (för jag kan inte sluta kolla mitt i en film... EVER!!)
Så det va en och en halv timma spenderad på något helt värdelöst... Visst folk får självklart ycka va dem vill om den men jag tycker inte att den va bra .. alls.... totalt överskattad och överreklamerad..........


Imorgon blir dte nog o dra på Bio. bara för att ha något o göra en fredagskväll =)
Vet inte vilken film eller vilka som vill med men dte blir nog bra ändå.
pallar inte sitta hemma en fredag igen..

JUSTE =D Ska nog köpa ny mobil imon.. (min blev stulen i höstas så har haft lite olika lånetelefoner så länge)
Lutar mig mot en Samsung galaxy Ace.. Någorlunda billig men ändå en android.. Lånade mammas Galaxy Mini.. helt okej men jag vill ta bilder och dte fann ingen blixt på skiten... inte alls kul när man bor i sverige och halva året e mörkt dygnet runt....

Nä ska dra ut nu o följa elin till bussen o sen ska jag träffa Hanna o Virga en stund MYS =)


Kommentarer
Postat av: Åsa!

Du kan få köpa min skitmobil.. eller jag menar, min fiiiina mobil! Host*

Du får den jätte billigt! 7 tusen. Men det är bara för att du är min vän:P

2012-01-19 @ 21:40:48
URL: http://pompous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0