Bröllop

Blir mycket att göra i helgen nu =D

Imon blir det Bio med massa människor....
på lördag e det planerat att fira sandra med middag o utgång.
och precis nyss blev jag bröllop på lördag HAHAHA..
Sry Åsa att jag skrattar men det e en liten sjuk historia..
men men är altså bjuden på bröllop kl 16.25 på lördag eftermiddag.. dte blir att åka direkt därifrån hem till Sandra o förkröka =D

Synd jag som hade tänkt ha på mig svart på lördag men det är ju tydligen TABU på bröllop. Men men så e det.
Men grattis till er...
Får lägga upp massa bröllops bilder på söndag om jag inte e alldeles för bakis.. men nån minut ska man väl kunna offra åt min väl lästa blogg :D haha

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha skratta du bara, vänta tills jag får berätta om allting bara! ;p puss

2012-01-23 @ 04:10:40
URL: http://pompous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0