Bara för att Åsa tvinga mig . . .

Åsa ville ha något o läsa på jobbet när hon är ensam så här får du din fis...
Här är ett inlägg dedikerat till dig åsa.

Som just nu bara gnäller om hur jobbigt det är att vara Kär. ååh vad det e synd om dig som har hittat kärleken. . .
GÅ O DÖ  ff.
ont i magen dte har jag med.. men jag har träningsvärk värre än fjärillar vill jag lova..

ANYWAy...
Har jobbat dag idag för en gångs skull.. men blir dte kri på jobbet vem ringer dem då.. Jo mig =) för jag e en duktig flicka som allt ställer upp =)... oftast..

Sen ska jag hem till Elin och mysa.. vi ska kapa tvn idag sa hon.. såå Mys.
Sen upp imon bitti igen för tt jobba, och prata engelska hela dagen låång.. JIPPII.. jo sheeeeeeena mittbena..

jaja vi får väl se om jag kommer ihåg att jag kan gå in o blogga om mitt meningslösa liv till dem typ 0 pers som läser.. eller Jo juste. Har ju Fått Åsa som Läsare nu :D

Kommentarer
Postat av: ÅSAAAA

Haha, det är faktiskt jobbigt att ha ont i magen dygnet runt:P Jag är INTE van vid att vara kär:P



Mmm.. jag förväntar min minst, MINST 3 inlägg i veckan nu!

puss

2012-01-12 @ 21:31:18
URL: http://pompous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0