Åter igen...

... är jag tillbaka på jobbet =)
Min andra natt nu.. Måste säga att jag föredrar att jobba natt.. tiden går så mycket fortare än på dagen eftersom jag faktiskt sover bort nästan 6timmar (om jag har tur vill säga)

haft en mys helg hemma hos familjen Moberg. .  eller som Elin vill Sammanfatta det
-"en som gråter, en som leker psykolog, jag som bråkar med Morsan, och en Ligger Me brorsan Vilken JÄVLA KVÄLL ! !"

Haha Jaaa dte va inte riktigt så farligt som det låter.. va faktiskt väldigt roligt =)

Nu sitter jag iaf på Jobbet o har blivit förkyld.. inte alls så skoj som dte låter =(
Nyser, och hostar och näsan rinner...
Vill hem o lägga mig under en filt o bara mysa ist men så sitter man här iaf...... jaja det går väl över dte med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0