Busy March =D

Nästan en hel månad fullbokad iaf i slutet händer det en massa grejjer :D

Den 3e Mars bli det Party med mina tjejer =) och firar min födelsedag . Ska bli skit skojj=)
Sen helgen efter fyllr jag år =) Kalas o presenter och massa Mys. Helgen efter det Jobbar jag hela helgen..
inte riktigt lika skojj dock..
Men SEN... Den 23e mars drar jag upp till sthlm och hälsar på min Fru <3
helt underbart så som jag har längtat.. :D
Åker hem 26e. Hinner va hemma i mindre än 24tim för sen den 27e Jobbar jag Och den 28e Drar jag o Johanna Panna Till Budapest..
Ska Bli så jäävla underbart att bara få komma bort :D ååååh LOVLEY






BTW E så GRYMT JÄVLA TRÖTT PÅ DENNA VINTERN GE MIG VÅR

(Men är ändå lite söt i min mössa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0