B-Day

Njaa inte riktigt än men sitter här nu på jobbet o funderar över den Kommande Lördagen då jag o några kära vänner ska fira min 22e födelsedag..
Vet att det inte är så men börjar faktiskt känna mig gammal... hade inte haft något emot att stanna vid 21 ett tag till asså....Folk runt omkring en Flyttar till eget, Gifter sig skaffar barn, u name it...
Trodde denna stressen Kom när man typ började närma sig 30 inte nu..
Inte för att jag vill något av det Än Absolut inte.. Vill Inte alls ha barn nu Eller Gifta mig Nej För fan =D

Ska leva mitt Liv först o göra dumma beslut o ligga med ångest, Vara korkad o ta ett flyg någonstans jag inte vet vart det ligger, Ha sex med främlingar bara för nöjes skull, Älska, Hata, hitta, finna tappa, Glömma, Minnas.. Ja U name it.

Nä men har iaf massa saker att se fram emot denna månaden..
Ska bli riktigt Kul o Få åka upp till sthlm till min Vackra fru =)
Sen Budapest Kommer bli Epic :D Looove jag o Johanna kommer ha så grymt kuuul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0