Teneriffa del 1 - Random

Nu äntligen ska jag lägga upp lite bilder från Min och Min Mors resa till Teneriffa.
Har haft en jätte mysig vecka.
Men det tråkiga var bara att vädret va ganska dåligt =(
Hade ju självklart några soliga dagar kanske 50/50,
var även molnligt och regnade faktiskt.

Men Here it is =) the Pics



Första ölen när vi väntade på att få vårat rum =)


Tog en båttur ut på havet o såg delfiner och valar.
Fick dock inga bra bilder på detta =(


Va på dubliner. satte ölen under en spotlight från taket
då ser det ut såhär =)


Vi Fick iaf se äldigt fina solnedgångar =)



Ännu en vacker solnedgång men med mitt huvud mitt i =P


Har inte orkar lägga upp så mycket mer bilder för att det av någpn konstig anledning tar sån jäkla lång tid . =/

Men det kommer lite mer. räknade ihop att jag och mamma tillsammans tog ca 400 bilder denna veckan =)


=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0