Ny Dag Nya Äventyr . . .

. . . eller så e det bara en helt vanlig dag som alla andra.
Kom hem fårn jobbet för nån halvtimme sen och sitter här för mig själv.
lånar mammas data då jag lämnade min på jobbet.
Jobbigt o dra den fram o tillbaka varje dag.
Så jag lämnar den där dem tre nätterna jag jobbar o atr hem den sista morgonen.

Har en till Stationär data på rummet.. men jag gav bort min datormus till pappa så har ingen =P

Min sista natt nu sen e jag led.. hmm i en dag =/
Fick hoppa in extra fred och lörd. Men dte e lugnt behöver alla pass jag kan få.
spec nu när jag tog semster. (får min semester ersättning i lönen, så har ingen betald semseter)


På vägen hem stannade jag på torget och beställde en smörgåstårta till imon.
Mamma Tjötar på mig om "vad ska du bjuda på
(FYI) Ska ha släkt kalas imorgon o fira min födelsedag, har inte blivit fören nu för jag ioch mamma har jobbat o så.
Så har iaf beställt tårta så slipper jag tänka på massa skit.
bara städa iordning lite när jag kommer hem imon.
(tråk jag vet )
mamma- Det e du som ska ha kalas så det e du dom får fixa allting.

hhm..
jaja.
ska kolla på tv nu.. tror jag. eller nåt.
Se ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0