Jobbet . .

Jobbar som sagt natt som personlig assisten, och har därigenom väldigt mycket tid att spendera framför datorn (det e ju då man undrar varför jag e så dålig på att uppdatera här).

Sanning är faktiskt den att jag spenderar 90% av den tiden (När jag inte har något jobb att göra) till att se på olika serier.
är egentligen ingen serie människa, eftersom jag aldrig har haft tålamod till att sitta o vänta en vecka mellan alla avsnitt.
Men nu har jag SÅ många serier att jag inte vet om jag hinner se allt. Många av serierna undrar jag ens hur jag började kolla på.
Men så ser man några avsnitt och så e man helt fast sen.
Tänkte gör en liten lista så kanske ni kan få lite inspiration när ni själva har tid över.

Jag kollar ju självklart på datan, och följer dem Amerikanska tiderna och dera avsnitt.

Listan på några av dem jag förljer just nu.

Gossip Girl
Vampire Diaries
Greek
Pretty Little Liars
Hellcats
Greys Anatomy
Big bang theory
how i met your mother
The secret life of th american teenager.
Glee
m,m

Det håller mig iaf sysslsatt på jobbet.
Det enda jobbiga e att om det e säsongs (paus?) så e det på alla serier samtdigt.
så då börjar man följa någon ny, så har man ytterligare en serie att följa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0