Ja ! ! ! Jag är lite efter

Men så kan det vara ibland =)

har just nu precis för 10 min sen läst ut "Genom dina ögon" (Orginal title The Host) Av Stephenie Meyer.
Måste säga att jag blev glatt överraskad.
När jag har hört om den tidigare så har jag kanske vart lite (eller kanske till o med väldigt) Skeptisk.
Men som vanligt så blev jag överraskad och börjar undra vad det är för värld som bor i Stephenie Meyers huvud när  hon har så här bra historier i sitt huvud =)

Men som jag är så sitter jag under hela tiden jag läser boken längtar till slutet, unte för att den ska ta slut, utan för att jag vill veta hur den slutar. :P
Men som vanligt är det lite bitterljuvt. Så är man klar och slår ihop boken och tänker... jaha men nu då ???
Vad ska hända sen ??

Så fort jag slår igen boken så öppnar jag min laptop och letar över hela google.
Och blir återigen glatt överraskad när jag får se att SM håller på med att skriva tvåan som i sin tur ska heta "The soul" och hon har tydligen även sagt att om det blir en tredje bok så ska den heta "The Seeker".

Men läste även att dte kan dröja för att hon nu mest fokuserar på att skriva "Midnight sun" (Thank God för att hon bestämde sig för att äntligen fortsätta skriva den) och även på inspelningarna av BD 1 & 2.

Sen får vi väl bara hålla tummarna om att det kommer en fortsättning snart =)

Men allt detta är ju inte säker fakta eftersom jag inte har läst att hon har sagt det själv.



So Long =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0