=)

NU börjar det faktiskt kännas att man ska åka iväg =)

Brukar inte va så nervös inför att resa, många har ju flygskräck.. men inte jag.
Jag tycker snarare det e roligt =)
Det va iofs en gång 07 när vi skulle åka hem ifrån Bulgarien, så va jag jätte trött
så då fick jag en liten panikångest attack, HAHA Trodde på allvar att vi skulle dö när vi landade :P
Men då va jag som sagt väldigt trött, o kanske tom bakis =S minns inte riktigt :P
Min pojkvänn (före detta) fick sitta o hålla mig i handen o lugna ner mig =)

Är kanske inte nervös. men dte börjar pirra lite gött i magen o får lite resfeber :P

kl 06.00 åker vi hemmifrån till Landvetter
incheckningen öppnar kl 7, (min mamma ska alltid vara överallt i så jäkla god tid =/ )
sen lyfter planet 09.05 (Konstig tid =/ e dte bara jag som tycker det ?? )

ÅÅH SKA BLI GÖTT O KOMMA BORT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0