Bok Tips ??

Har lite svårt att bestämma mig.
Vet inte vad jag ska ta tag i o läsa härnäst.
Funderade på att än en gång läsa Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes (den boken jag gillar mest i den serien)
Men samtidigt känns det lite små tråkigt att läsa en igen jag redan har läst.
Funderar på att dra upp till bibblan imon.
Men vill ha tips !

Något ni kan rekomendera till en Twilight älskande, spänningssökande Lite person som jag =)
Något som liknar, helst inget som har gått som serie på tv som bla Vampire Diaries, Känns inte så nödvändigt att läsa något jag redan har sett o kan. men kanske ändå när jag tänker på det, så kanske man får förstå sig på folks tankar bättre. hhmm
Får tänka på saken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0