Bättre sent än aldrig

Jaa som vanligt så dröjer det ett tag mellan mina inlägg...Men skit i det =)

Ville bara säga att jag har haft en sån sjuukt skön helg...
Började på Fredagen med Förfest Hos jessica med Henne, Virga Sandra och Magnus..
Sen så Hamnade vi på Excet =) Hade så sjukt kul..
Käkade Kebab kl 4 och hade kebabsås all over.

Slutade med att alla utan virga Sov hos jessica. Och av någon magisk konstig anledning så lyckades vi alla vakna typ samtidigt på lördagen.
Hade En Bakis dag hemma hos Jessica och bara möös. =)
Sen va det dags för dem att tagga till igen och dags för mig att åka till jobbet. (vilket är den mindre roliga delen av helgen)

Söndag träffa Jessica och sandra och drar in till Göteborgskalaset (eller som det nu heter; Göteborgs Kulturkalas) Och kollade på Rix FM Festival.. Där vi sen träffade Anton och hade det gött. käkade Thai och tog sen en fika..

Myysigt värre vill jag  lova :D



Har bÖrjat använda min webcam.. haha har roligt för stunden iaf =)
Blir mest miffobilder =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0