Seegt

Shabba. Lr nåt
har så sjukt tråkigt, men dte har jag alltid när jag vet att jag strax sk aåk till jobbet.
funderar faktiskt helt allvarligt, på att kanske göra ett videoinlägg. vet ej än om dte kommer ske för jag tkr att jag bara ser dum ut nät jag filmar mig själv o pratar till en camera när ingen anna e där.

Ialf.
FLumm flumm.
Haft sånt jäkla psykbryt idag, helt knäpp i huvudet vet inte själv vad jag har håll på med. får ta o skärpa mig.
helt konstig, pratat med typ 20 olika dialekter o typ imiterat folk lr nåt. lr ah försökt kanske ialf. helt störd.
Mina föräldrar typ fick nog o till slut fick även mirlinda det osså. Så jag får psykbryta med mig själv.
Mindre kul, men sån e jag.
Nu ska jag till jobbet. kanske skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0