Saker o ting blir inte alltid som man har tänkt sig

Som sagt saker o ting blir inte alltid som man har tnökt sig.
Min nu helt planerade sommar blev helt polötsligt, inte så planerad =(
Resan blir inte av, tyvärr så det blir hitta en ny resepartner eller jobba hela sommaren, jo för dte låter ju som en rolig ide får väl kanske ta semester till hösten eller vintern kanske..

Men en ska har jag uialf börjat med. o dte e att söka lägenheter. Äntligen.
Tvåor lite runt omkring, mest hisingen. där jag trivs o där jag vill bo.

Men så mkt som går runt i mitt huvud.
När är dte egentligen dags att ge upp, o nej tiden läker inte alla sår.
men när vet man om dte är försent eller inte.
har man gjort slut på alla sian chanser?
Finns det inte den minsta chans att ställa allt till rätta?
Frågorna är många och svaren är få.
Ska dte vara så jääkla svårt att bara ta sitt pick o pack o bara gå vidare?
Måste man fastna i dte gamla för man är så förbannat rädd för det som är nytt.

Igår var en jobbig kväll för mig.
Efter en underbar eftermiddag i mölnlyckes skogar med min Baby Girl, så kom jag hem på kvällen och träffade Mirlinda
Verkligen skönt att träffa henne o prata av sig lite. Älskar att du finns där Babe o tar min skit när jag försöker få ur mig all ilska o irritation.
Blev bara helt trött på människor som ger upp, Ger upp mig, eller andra människor. eller som ger upp saker.
Dte är nu när man känner sig nere o så liten som man vet vilka ens rikiga vänner är. Mirlinda Virga Hanna. Love u.
Och även Jessica. Älskar att vi umgås igen och kan prata. By your side to the end!

Nä nu har jag vart helt negativ, får sluta upp med dette, kanske detta sjukt tråkiga väder som gör det.

Nu ska jag bli brun =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0