Sådär ja !

Nu har jag återigen vart kas o inte skrivit på länge. har inte haft någon ork faktiskt.

Nu är Ialf resan bokad och betalad och biljetterna ligger här framför mig =)
Den 9 Juni Drar jag Jessica Pauo och Emelie ner till alanya och har dte gött i en vecka =)
ska bli helt underbart att äntligen få komma iväg =)
Längtar ihjäl mig. tur dte bara e två veckor kvar.

Helgen var lugn. spenderade Fredagen hemma hos Pauo med några goa öl med Tina.
Lördagen blev det dags får årets första grillning med Hanna, Mirlinda och Tina =) dte var Mys.
Skönt att äntligen solen vågar titta fram lite.
I söndags var dte bara att gå upp tidigt o bege sig till Gråbo för jobb i 11 timmar.
Även om jag var halvdöd så bestämde jag mig för att tråffa sandra i stan efteråt
där hon befann sig med 4 glada killar som var party sugna. Finns dock inte så mkt att göra på en söndag här tyvärr.
Men några goa öl blev det allt o sne när allt stängde blev dte efterfest.
Mys mys mys
haft en hel okej helg med där jag både har spenderat och tjänat in lit pengar. Alltid gött =)

Men nue e det skönt. jobbar bara denna helgen och näste vecka sen har jag smester. Har valt att bara ta två veckor.
Kanske tar lite till till hösten eller till vintern o kanske drar i väg då!
hade vart nice.

Nä nu blir dte nån mysig film i sängen för mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0