Jobb

Sitter just nu på bussen på väg till jobbet. Ska bli mindre kul faktiskt. Men har ju faktiskt vart ledig ett tag nu så nu får man åka iväg o tjäna ihop lite pengar. Härom dan kom äntligen sandra hem. Hoppas på att få träffa henne ikväll efter jobbet. Mys blir det då. Leta resa och kolla lite lägenheter :) ska bli nice. Pga av helgens avbokade "dejt" blev den framflyttad till imorgon. Skulle det nu bli så att ännu en avbokning skulle ske så Skiter jag i det helt och hållet. Jag kan fatta vinken isf. Får väl hitta nån annan mysig kille att träffa isf. Men det e väl så, man måste väl hitta några fula fiskar innan man hittar den man letar efter. Men det får mig ju inte att sakna det gamla mer än jag redan gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0