Hemma

Nu har man kommit hem då änna.
Så Sjukt mkt enklare att skriva med ett riktigt tagentbord.
Tänkte nu då Länka till AnaGina.
hone så sjukt jävla rolig, båda sketcher och videos där hon bara snackar om allt möjligt.
så sjukt kul. Satt hela kvällen igår och kollade.

Även på bussen, men det rekomenderar jag inte, du kan nog uppfattas som något av ett miffo när du sitter där för dig själv på bussen o garvar.

men nu e jag då ÄNTLIGEN hemma.. så skööönt.
Bara jobba en natt till sen e jag leeedig i massa dagar.. kmr inte ihåg hur många faktiskt. men typ till fredag lr nåt.

har blivit ledig jätte mkt nu dte senaste.
Men dte får jag ta igen sen islutet på månaden. Heelt lugnt.

Men nu ska jag gå o göra, absolut ingenting. kanske går ut med mirlinda. Som BTW har skaffat sig en blogg.
För er som e intresserade av Henne så TRyck HÄR.
Men jaja ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0