Städkväll

Vart en mysig Dag idag på stranden med jessica o Pettan =)
väligt skönt o bara ligga i solen o göra absolut ingenting dte e så jag gillar dte bäst=)
På kvällen har dte däremot varit mindre mysigt med städning av rummet.. inte så kul =(

Men imorgon ska jag spendera massa timmar på en buss. upp o ner från Gekås.
ska bli kul o få köpt lite nytt ialf =)

Räknar verkligen ner dagarna till Turkiet. På onsdag drar vi.
längtar så jag spricker men bävar redan för dan innan man ska åka hem.. inte så kul
Jag hoppas fortfarande på ytterligare en resa till slutet av sommaren =)
kanske tillbaka om jag trivs eller kroatien lr nåt
hade velat åka ner och häls apå linda på Kreat men det känns lute för dyrt för min smak =)
tyvärr får vi nog snarare ses till hösten när hon kommer hem igen
Nu ska jag fortsätta städa o resefer somjag har ska jag faktiskt börja packa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0