Slut på det roliga

Idag är min första dag tillbaka på jobbet.
med nya schemat och nya arbetstider.
Jobbar nu från 16-07.
Många timmar, men bra med pengar.
pga att jag inte får någon betald semster innbär det att jag får ta några extra dagpass för att kunna få ihop mina timmar denna månaden.
Men dte gör mig inte så mycket..
har bestämt mig för att jobba så mycket som möjligt hela sommaren och lägga undan pengar så jag kanske kan ta en till resa i agusti- september.
det hade vart så jäkla gott=)
Inte kul att komma hem till ett regnigt kallt sverige.
Visserligen e dte lite sol idag, men ingen direkt värme.
Nu ska jag börja göra mig iordning för att träffa jessica en stund innan jag får dra mig bort mot gråbos tråkiga skogar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0