Helg, o jag e faktiskt ledig :)

Skönt att vara på väg hem efter tre nätter uppe i Gråbos skogar. Nu är jag ledig i två dagar för att sen göra min sista dag på söndag. Efter det blir det bara nätter framöver. Rätt skönt, gillar mer nätterna än dagarna, även om det bjuder till mer ensamtid, och tid för att tänka. Har läst två riktigt bra böcker den senaste veckan. Första är en som heter: skandalen, av sandra brown. Får dubbel kolla namnet på författaren när jag kommer hem. Skit bra bok. Sen en Maria Wern bok. Pojke försvunnen, av Anna jansson. En bok i serien om Maria wern. För er som kanske såg miniserien, främmande fågel, med Eva Röse som gick på 4an för nåt år sen. Verkligen skit bra. Kunde inte lägga ifrån mig boken. Ska fortsätta läsa böcker i dem serien. Ikväll blir det nog utgång. Det hoppas vi på ialf. Ska bli kul att gå ut och göra stan osäker. :) nu ska jag sitta och bara njuta av att jag e ledig och lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0