sova

Jag e så kass.
Har inte haft tid att skriva så mkt. lr rättare sagt har inte tagit mig tiden till att skriva.

finns inte så mkt at skriva nu heller.

Vart en lugn Valborg, jobbar imon så dags att sova strax.. senast 11 sa jag te mig själv.. det gick ju bra.. nu e kl 23.13 så kanske ta några bloss o sen gå o sova lite.

Imon blir dte jobb 4 timmar, sen hem o ta det lugnt innan Fikan med C.

Ska bli kul o ses igen.. vart ett tag sen, men dte ska nog gå bra, börjar bli lite nervös faktiskt.

MEn dte e väl så med första dejten :P Om man nu vill kalla en fika, en Dejt, lr "dejt", för mig blir det nog alternativ nr 2.

Men Hoppas på en kul kväll imon, men lär inte hända då halva göteborg lär ligga bakis, och andra halvan jobbar =P lr nåt-
Vi får hoppas på dte bästa.. nee du, nu blir det sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0