Söndag

Söndag idag.. kunde inte varit segare. (tror jag, lr antagligen så kan dte det)
Får ialf va hemma några timmar innan man åker tillbaka till gråbo.
Skönt o få va ledig imon ialf =)

Ingen träning idag ialf, har en sån sjukt jobbig träningsvärk.. inge bra o träna två dar i rad när man inte har besökt gymmet på ett bra tag.. men får hoppas att smärtan har gått över till imon så jag ikn dra dit då =)
Har börjat uppskatta gymmer mer och tycker nu nästan bara att det e skönt att få komma dit =)

Ska försöka ta mig ifrån denna stad så fort jag har en hel ledig helg =) Kanske till marie, eller nån anna som kanske vill ha mitt sällskap.
Annars får jag väl bo hos Elin o Johanna en helg lr nåt.. jobbigt bara för när jag e ledig jobbar dem.. inte såå sköj =P

Behöver komma bort o rensa tankarna på sånt jag måste försöka sluta tänka på. Mår inte bra av att bara gå runt o undra och hoppas på något som aldrig kommer att hända !

Men nu blir dte bara mys idag i soffan,  lraah ialf fram till halv fem då jag får börja göra mig iordning för att åka iväg o jobba =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0