Lugn Helg

Denna helgen blir väldigt lugn.
Har nu jobbat en natt av tre. Så bara två  kvar så inget party här inte !

Kom nyss hem från ett ganska lugnt pass på gymmet, o lite solning fick dte bli faktiskt.
Känns skönt o ha fått lite färg ialf.
Gillar inte att se ut som ett spöke.. Inge Sköjj

Annars går humöret lite upp o ner om dagarna. Vet inte vart jag tar vägen längre.
Har bestämt mig för att fokusera på annat. Mig själv tex.
Börja försöka komma lite i form, så man inte ser ut om en flodhäst jämte sandra i turkiet.. inge kul o åka med skinny friends.
Sen efter resan spara pengar och fokusera på körkort till Hösten. alltid bra o ha.
Sen har jga börjat kolla lite lägenheter.
Kanske att ha ett liv som bara till hör mig o där man inte behlver ta hänsyn eller ansvar för andra kan få en att må lite bättre o kunna gå vidare i livet.

Men nu blir det lunch o mys i soffan !

Kommentarer
Postat av: Ana

låter härligt med resa till turkiet :)



sv: tack så mycket! :)

2010-04-17 @ 19:16:40
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0