Long time no see

Nu var dte ett bra tag sen jag skrev..
Men idag känner jag att jag behöver skriva av mig lite..

Idag har vart en sån dag som börjar helt underbart för att man vet att man har planer på att göra någonting..
Helt underbar dag med Elin i stan o mys vid hamnen.

Tills jag kommer hem och jag inte vet vad som tar åt mig och jag bara känner mig heeelt depp o nere.
För mycket prat med Elin och även Med mirlinda.

Vet inte varför jag gråter nu när jag inte har kunnat gråta på så länge o så kommer allting på en gång.
Vill bara lägga mig o dra täcket över huvudet. kanske vakna upp o hoppas på att jag har drömt en dröm.
En dröm där jag e så otroligt korkad och fakitskt inte vet vad jag har gjort.
Men man är ju faktiskt sån att man inte vet vad man gjort dumt förrens efteråt..
Ingenting kan tas tillbaka och dte är jag väldigt medveten om. hu mkt man än vill.
Ibland finns ingen andra chans.

Vet inte längre vad jag ska mig till. ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0