Jobb

Sitter nu på jobbet och kollar runt lite med mobilen. Vi får inte ha med data, o förresten har jag ingen bärbar ändå :p men ingen har ialf sagt något om mobiler. Så här sitter jag nu med mig själv och nina tankar. Inte så skoj som det låter. Ibland är det ganska skönt att få komma bort till tystnaden. Men idag känns det sådär kul. Hur gör man när man längtar ihjäl sig på någon men man inget kan säga för att då kan allt förstöras. Gud. Jag o mina problem. Inte det minsta kul. Vet att jag borde säga vad jag känner, men känns som att då kommer jag bara att driva han ännu längre bort ifrån mig. Och det är det sista jag vill. Nä nu ska ni slippa mera. Nu ska jag vänta så att maten e klar. Sen blir det sängen för min del. Några timmar ialf, tills nån e tvungen att gå upp var tredje timme. God natt Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0