Bio

Had ejag inte vart tvungen att jobba idag hade jag faktiskt tatt mig till stan o gått på bio.
Så många filmer jag vill se.
haha kan lista några !

Alice i underlandet
Clash of the Titans
The bounty Hunter
Remember me
Green Zone
Shutter island
Snabba cash-
Kasst att man inte har sett den än. Har ju faktiskt läst boken !.

Gud vill se så mkt..
När jag var tillsammans med mitt ex va vi alltid på bio.. Nu noll..
Senaste filmen jag var på bio var New Moon.
Det va 20 november. Länge sen juue.
Nä nu får dte bli bio i veckan lr till nästa helg !

Kommentarer
Postat av: Ana

Åh jag har länge velat se den remember me men det blev aldrig av och nu hade jag glömt bort den, så tack för påminnelsen hehe.. Hoppas att den fortfarande går på bio för såg inte att den fanns näe jag tittade här om dan.. :/



sv: tack så mycket :)

2010-04-18 @ 13:09:48
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0