Ojj då !

Japp. Upp med Tuppen i Morse.
Gick upp kl 7 för att Boka biljetter, som btw inte kom ut förens kl 8 !

Gymmet kl 9.
hem käka, duscha o sen somna i soffan!

Är så Himmla Glad att vu fick så bra biljetter.
Precis som jag trodde så gick dem åt som smöri solsken.
417 platser Finns det i Salong 1 på Bergakungen.
Nu när jag kollad sist jag kollade så Fanns det bara 30 platser kvar.
Dem flesta väldigt utspridda !
Tror dock att kanske inte alla hämtas imon.
tror dock osså att Många under 15 kommer försöka planka in.
och alla kommer nog inte lyckas. så dte lär bli lite tommare ändå!

Men Längtar 20November !

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej :) Jag tänkte att det kanske var du på forumet. Vet inte om du har märkt det, men jag är Malin som du har pratat med på msn haha. Och på chatten imorse :D

Kul att du lyssnar på Kate Voegele :) Vi kanske ses på Midnattsvisningen då? Vilken rad sitter du på?

2009-10-21 @ 19:44:15
URL: http://lifeofloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0