Nm- Billjetter släppta =)

Japp Det e så sant som dte är sagt !
Nu i morse släptes biljetterna till The Twilight Saga: New Moon
Har nu bokat 8 platser !

Tyvärr måste jag väl säga. är att biljetterna måste hämtas ut imorgon (torsdag).
Så för er som vill se Både Twilight och New Moon samma Kväll Måste ge mig penger idag !

Detta Innevär att Torsdagan den 19/11 Kl 21.00 Börjar dem visa Twilight (första Filmen)
Efter det så är det en paus med Lite tävlingar o så fram tills Kl 00.00 då dem kör igång
Andra filmen, vilket då är new Moon.

Förstår att det blir jobbigt med pengarna och så. Men jag vet inte riktigt själv hur jag ska lösa detta !
Men det står att biljetterna måste hämtas ut imorgon Torsdag 22/10 !
Hade gärna lagt ut pengar men är själv ett fattigt barn så har inte möjlighet till detta !

Ni som har Möjlighet att betal mig redan imorgon Eller idag får gärna höra av sig!

Ha en bra dag då =) För min Började ialf bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0