Mys!

Japp fick min utekväll i lördags ialf.
Det va väl bra det annars hade jag nog fått ett utrbott är hemma.

Idag har jag bara tagit det lugnt.
Jessica tina o jag hade mys/filmkväll hos jessica.
Mer tjöt än film ska man väl säga.
Tjöta skit om all er där ute =)
Men det va mysigt.
Kom hem sen så blev det Roast på Berns med mamma. Pappa låg redan o sov när jag kom..

Fick lite Roliga nyheter om New Moon, och blev väldigt glad =)
Vising av Twilight innan New moon Trosdagaen den 19/20 på utvalda biosalonger,
och tkr ju att eftersom man bor i en så stor stad som göteborg så borde det ju gå här =)
Eller vad tkr ni?
Vi hoppas ialf på detta och ser fram emot en Hel jävla Natt med Staphanie Meyer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0